Kelčany

Share Button

Ve dnech 21 – 23.6 jsme opět vyrazili k vodě.Tentokrát na soukromou vodu poblíž Kyjova. Na místo jsem se dostal 30 min před Šimonem, který měl delší cestu.Rozbalil jsem bivak, nachystal gril,no prostě zabydlel jsem se.Poté přijíždí Šimon a také se zabydluje. Po společném daní hlav dohromady, jsem vymysleli naši taktiku.

Tou bylo, já chytám na volnější vodě, kde je hrana a Šíma chytá na hlubší vodě u břehu a pokouší se o chycení vyzy. Chystám pro nás vnadící směs a tou jest osvědčená kombinace : kukuřice + řepka + pelety halibut, zalité kukuřičným dipem. Vrháme se do zakrmování. Krmná směs létá do vody. Poté nastražuji boilie Shellfish 20 mm a fluo plovku, na druhý prut putuje 2x Mais 20mm. Šíma nastražuje 15 cm cejna na vyzu a Halloween 20mm. Nahodíme nástrahy a dobydlujeme se. Vedle nás sedí další parta rybářů, zvědavost mi nedá a šel jsem se optat jak to bere. Bohužel zjišťuji, že se kapři ještě třou !!!No katastrofa. Přesto doufáme. Na vodu padl stín … Noc začíná, rozpalujeme gril připravujeme večeři když v tom má Šimon jízdu na Halloween po pár minutách boje je mu odměnou krásný 15 kg lysec.

Paráda.Po jídlu jsem se také dočkal záběru ale o rybu přicházím…. Poté do rána vše mlčí, je klid a jsou krásně vidět hvězdy. Ráno začíná kafem a snídaní. Už praží slunko a aktivita ryb je nulová. Po oběde toho začínáme mít dost a vymýšlíme co a jak. Já zkusil zig rig a navečer mi přišla krásná odměna. Razantní záběr, zasekávám a sleduji krásný výskok kolosálního amura, hotové torpédo.Po vysilujícím boji dostáváme amura na břeh, váží krásných 12,5 kg a měří rovný metr. Nemohu být spokojenější.

Potom co je ryba zdárně vypuštěna i kolega se dočkává dalšího záběru. Na břeh se podíval krásny šupináč 9 kg. Sešeřilo se a padla noc, oba dva jsme byly velice znaveni, tak jsme zaspali. Ráno mne probírá záběr, zasekávám a po krátkém boji vytahuji menšího lysce 8 kg. Je poslán zpět a mi začínáme balit. Je sbaleno, konec rybolovu, odnášíme věci do auta a odjíždíme . Vyzu se nám přelstít nepodařilo. Věříme že tam na nás počká. Přesto to byl krásně strávený čas na rybách.