Testování beze spaní

Share Button

Již delší dobu mi Marek říkal, že budeme mít úplně nové boilie. Bylo pro to pro mě velké překvapení, když mi kamarád Jirka řekl, že jedeme pro nové kuličky k Markovi a že to prý bude bomba. Dva dny před víkendem jsme si tedy jeli pro ten zázrak i když jsem moc nevěřil v nějakou bombu a navíc mi vadilo, že boilie, které znám a vím jak pracuje už nebude k dispozici až na Halloween, který i nadále zůstává a vím, že je skvělé. Nicméně hned po příjezdu je mi jasné, že vše je jinak a začínáme doslova degustovat všechny nové vůně a příchutě (nebojte se nejedli jsme boilie jako jednohubky to opravdu ne, jen jsme řádně očuchali všechny esence). V tu chvíli jsem si připadal jako ženská v parfumerii před vánoci a úplně jsem viděl jak ty kapři doslova vylézají z vody, aby zjistili, co to tak zajímavě voní a jestli to není k jídlu.

Po delším uvažování a velmi pečlivém čmuchání jsem si vybral dva favority z nové řady Bionic Boilie Crunch a to sice Krill Bill a jeho silnou masovou vůni a jako protiklad jsem vybral příchuť Korn-Nutz tedy sladký základ s lehkou odezvou kukuřice a silným nahořklým aromatem ořechů. Tak tedy zbraně byli připraveny, ale kde je otestovat? Věděl jsem že musím jet na vodu, kde určitě chytnu rybu a budu se tak moci soustředit na schopnosti nového boilie a ne na to jak udělat záběr. Volba tedy byla jasná, jeden menší rybníček kousek od místa kde bydlím, znám to tam velmi dobře a vím, že tam ryba je a je jí tam dostatek.

V pátek jsem se domluvil s kamarádem a po práci jsme vyrazili na místo. Bylo krásné počasí, které trvá už několik dní a tak jsem po příjezdu věřil, že to jsou ideální podmínky pro to si trochu zarybařit. Bylo jasné že ryby jsou při chuti a tak nic nebránilo tomu si trošku zašpásovat. Rybník je relativně mělký a malý a tak jsem provedl své pověstné plošné krmení (vždycky když chci zakrmit, tak se to nějak nepovede a házím to všude možně), až i kamarád uznal že jsem nemehlo (po té co jsem ho trefil třemi peletami z lopatky) a všechno mi sebral a dokrmil raději sám (no nic aspoň jsem si mohl v klidu navázat).

Po prvním nahození si jen tak v klidu sedám, dávám pivko a relaxuji, jsem u vody a spokojený. Do večera se toho moc neděje, jen sem tam nějaké to pípnutí a kamarád zdolává prvního malého amurka. Tak dáváme vale rybám a jdeme grilovat klobásy, protože hlad máme obrovský.  O půlnoci jdeme spát a v tu chvíli to začíná…. Jen ulehnu do spacáku je tady první jízda a to jak se patří a zdoláváme tak prvního kapříka na Krill Bill…. Tuto noc se moc nevyspíme a záběry přicházejí průběžně přes celou noc a nepřestává to ani ráno, kdy mě kolem půl šesté vytahuje ze spacáku nádherný koi kapřík a podle místních je to jediný koi kapr v rybníce – mám obrovskou radost. Záhy na to kamarád zdolává jesetera cca 120 cm a 8 kg je to moc krásná ryba, opravdu se jí nechtělo z vody.

To co se dělo v noci pak pokračuje i přes den a já mohu pomalu začít bilancovat… Všechny záběry přišli razantně, bez ohlášení a byly prudké, ale také přišli jen na jednu kuličku – Krill Bill. V tomto počasí a čase se zdá, že jde opravdu o jedinečnou zbraň a já ji hodlám využít naplno. No a co se příchutě Korn-Nutz týká tak podle mě je ještě její čas přijde – třeba na podzimní kapří žranici.